torsdag 8 december 2011

Mittwoch, einenTag mit Schreibkrampf.

Onsdagen var inte händelselös, men jag orkade bara inte att skriva. Så man kan kanske kalla den för dagen med mental skrivkramp. Jag var på relaxen på Arena och sedan hade jag ingen huvudvärk på hela kvällen. Men man ska inte glädjas för länge, det vore ju synd! Så i morse var den tillbaka, som ett brev med för lite porto.
Apropå Posten, hade de inte tömning av brevlådorna två gånger om dagen på de centralt belägna brevlådorna förut? Kan upplysa om att de har sin senaste tömning 1900 uppe vid järnvägen, den enda också!
Idag har jag beställt biljett till Göteborg, ja så får man väl se vad som händer sedan. Jag och min fru var ute och gick tidigare idag, bra spänst i steget, gott flås. Sedan när vi kom hem så, ja man är ju inte så katig just nu. Men jag förstår inte, jag borde inte vara påverkad fysiskt, ändå är man som ett "utsketet äpplamos!" när man kommer hem. Och denna förbaskade huvudvärk som inte vill släppa!
Nåja, eftermiddagen bjuder på baconlindad köttfärslimpa med vitlök och potatis, sedan blir det säkert en överraskning eller två. Allt följer ju inte schemat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar