torsdag 2 augusti 2012

Jag minskar på MORFIN!

Skall erkänna att det var lätt tills nu, men nu kommer värken tillbaka. Värken i tungan som gör att man inte kan flytta maten i munnen när man äter. Värken i halsen som gör att det känns som om man har halsfluss och har svårt att svälja. Tack, men det blir ett steg tillbaka. Jag älskar att köra bil, men jag kör aldrig påverkad så det kommer att dröja ytterligare en tid innan ni ser mig bakom ratten.
Lidl säljer verktyg men inte tillbehör, tänk på detta när ni funderar på ett kap på Lidl. Köpte en elektrisk spik och häftpistol på Lidl, och nu behöver jag mer spik och klammrar. Jag har varit på alla affärer i stan inklusive affärer i Åmål, Vänersborg och på Vargön, ingen säljer den typen av spik fast det är en standard typ. Fast alla kan ta hem om jag beställer, fast jag vill ju bara ha några hundra inte tusentals! Enligt en kamrat som också köpt en sådan var uppe på lidl och frågade var man kunde köpa spik som passade, sa han att de inte förde sådana saker men att man säker kunde köpa det någon annanstans, typ en spikaffär eller så!
Så dagens råd är: Försök inte att bli friskare fortare än din kropp vill, för den vinner. Om du köper verktyg på Lidl, fråga var man kan köpa reservdelar och tillbehör innan du tycker att det är ett kap du gjort!

1 kommentar:

  1. Vet du vad micke? Att minska på morfin betyder inte att du tar ett steg tillbaka, utan tvärtom, det är en väg framåt. Men som alla vet, så är ett steg framåt någonting som oftast inte kommer gratis. Tänk bara framåt, aldrig bakåt. På så sätt vet du att du är på väg till ett "normalt" liv. Om det nu finns något sådant ;) Jag tror på dig! Alla borde tro på sig själv! En mindre dos av mediciner är ett steg framåt! Glöm inte det! :) Blivande svärson.

    SvaraRadera