måndag 2 januari 2012

Hos en person nära dig!

Idag var jag och utförde lite röntgen och hörselkontroll på KSS, På röntgen träffade jag en dam som talade om för mig att det är bristen på magnesium som gör att man får cancer och tandproblem. Då jag frågade henne hur hon kommit till denna kunskap, talade hon om att hon och hennes syster skickat in hårmineralanalysprov som sa detta. Det är fantastiskt att man får ostraffat hålla på med sådant humbug. Jag kan ge alla människor ett stort gott råd, och om man följer detta kommer man att bli friskare och få vackrare tänder. Dessutom kommer era konton att bli bättre balanserade vilket gör att ni kommer att sova bättre, och slipper oroa er för ekonomiska trassligheter. Ni behöver bara sätta in 500 Skr på mitt konto med ert namn och telefonnummer så ringer jag upp er och talar om hur ni ska göra.
Jag träffade en gammal vän där ute, vi har vår gemenskap från studier och Hemvärnet. Han har opererat hjärntumör flera gånger, men han är i fysiskt väldigt bra form. Han har gjort resan flera gånger och vet vart jag är på väg. Vi pratade över en fika och konstaterade att vi funnit ytterligare en kontaktyta, kanske något som kan väcka en slumrande vänskap igen.
I vårt samtal kom vi fram till att vi finns i mängd, vi som har eller har haft cancer, vi finns och är en person nära dig, det är vi som är "detta drabbar bara andra". Vi är de andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar