lördag 14 januari 2012

Ett liv i 3D!!

Skum bild, men om man har 3D brillor så får den djup.
Idag inträffade det något märkligt, jag skyndade mig i väg ut , så jag tog min telefon och drog i väg med en farlig fart. Allt för Mr. Dressman.
Det märkliga var att min telefon var tyst, inte ett pip, inte ett SMS, inget. Under hela tiden jag var ute så var telefonen tyst. När jag kom hem stoppad jag den i fickan som vanligt och när ett tillfälle sedan dök upp tänkte jag att, Man ska kanske spela lite OrdFajten. Sagt och gjort fiskar jag upp telefonen och försöker att starta den. Det är då jag upptäcker att jag har sprungit runt hela dagen med min GARMIN nüvi 245W i fickan. Detta förklarar varför min fru inte fick tag på mig, och ingen annan heller.
Idag var vädret vackert. Solen låg på och värmde skönt, och jag konstaterade att våren är påväg. För Våren, Är Här. Så till alla medmänniskor slut er samman och gå med i " Våga Vägra Vinter!" Eller som förkortningen lyder " V3!"

1 kommentar: