torsdag 26 januari 2012

5/34 Bilat ner och tillbaka!

I morse åkte jag ock min gode kamrat Alvi till Göteborg för att jag skulle få lite "sunshine". Glad i håg utan spolarvätska, blev vi tvungen att gästa Julapostordervaruhus i Skara. Efter snabbt hämtat upp fyra liter färdigblandad och fyra liter koncentrat kom vi till kaaasssssaaaan. Damen där arbetade med ett tempo som får slowmotion att verka gå på speed!!! Man undrade om hon tillverkade grejorna i kassan, inte bara läste av en streckkod. Nåja, man kan ju inte klandra människor för att de är noggranna i sitt arbete, hon log ju så kom inte från posten.
Vidare mot götet med en hastighet som var laglig, körde vi. Ock jag hickade börja. Har ni tänkt på att man kan skriva på samma sätt som Yoda pratar!
 Turen tillbaka efter en timme i Göteborg gick också bra, men jag kände mig väldigt trött och okoncentrerad, så där så att man kanske bör fundera på om man ska köra bil på ett tag. Vilket fall som helst så ska man nog inte köra några längre sträckor.
Hicka och ont i halsen, detta är bara vecka ett och det kommer bara att bli värre fram till 1:e mars, fy fabian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar