onsdag 23 november 2011

Julmusiken flödar!

Tommy, Emma, Sofie, Patrik och Lena plus två hundar, är i köket och bakar pepparkakor som vanligt, så här före advent. Julmusiken flödar från stereon och skratt hörs från köket, en härlig stämning sprider sig i vårt hem. Man kan nästan ta på julstämingen när man hör barnen sjunga julsånger och pepparkakedoften sprider sig i huset. Själv sitter jag som vanligt vid datorn denna dag och brukar endast gå in i köket för att fotografera. Ibland så brukar jag sno lite deg för någon lämplig kandidat. Frågor om gran med mera tas dock inte upp i kväll, undrar varför.
I morgon bitti ska jag in till KSS för röntgen och operation, hoppas att marschen framåt inte kommer att bli för svår, att det blir enklare än förväntat. Det är ju konstigt egentligen, trots goda intentioner så kommer både färg och pensel fram, och min hjärna skissar fan på väggen. Jag hoppas verkligen att jag har fel denna gång, för som sagt, nån gång ska även jag ha fel, så jag hoppas att det blir denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar