fredag 25 november 2011

Inget resultat är också ett resultat!

Torsdag morgon, röntgen och väntan på operation. Torsdag eftermiddag, operation, jag konstaterade att de har en bättre arbetsplats än jag, sen kommer jag inte ihåg mycket mer för då blev jag helt väck av narkos och bedövningsmedel. Illamående och värk hela natten och svårt att sova men jag kommer ju att få svar senare idag, hoppas jag.
Fredag morgon, resultat, ena mandeln bortopererad, prover tagna på tungroten, väldigt ont men inget resultat ännu. Så det som gäller just nu är "På västfronten intet nytt!". Jag vet bara att de har inget hittat i mandlarna och tungroten men däremot mer metastaser i en körtel under den de tog bort förra gången. Så läget är nu som i onsdags fast lite bättre då jag nu vet att jag inte har cancer i strupen, tror jag, för de har ju inte sagt det heller.
Så nu är jag hemma med värk och feber. Dessutom har jag många vänner som jag aldrig sett förut, lite gran så där som att man ser inte skogen för alla träden. Tack alla ni för ert stöd, jag behöver det, och min familj behöver det. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar