fredag 18 november 2011

Fredag kväll med Skavlan!

Jag och min fru, vår son och hans flickvän och två av deras kamrater gick upp för att titta på och fotografera "En stad i ljus", vilket ner köp detta har blivit, det var till och med bättre att fotografera mig. Det som var så vackert och bekostat har blivit något av Skövdes signum, " Va köster det? Dä fårnt bli för durt!". Nästa år kommer det säker att hållas inne på Valhall och vi får betala entré.
Hemma hamburgare och Skavlan, Krister "för alltid Wallander" sa en märklig sak, nämligen att man blir bara fri när man är död. Sedan sa han att han försökte att uppnå en frihetskänsla för att på så sätt utvecklas som skådis, ja eller nåt sånt strunt. Det förklarar hans skådespelarprestationen som Wallander, han vill vara halvdöd för att bli bra?!
Fredag kväll och natt, hoppas att jag slipper mardrömmarna i natt. Hoppas att jag kan sova lugnt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar