onsdag 1 februari 2012

Mat på stan, Istället!

Hungrig som en varg på grönbete, munnen skriker jag vill ha kött!! Hjärnan säger ta något billigt du känner inte vad det smakar ändå. Så jag gick till ISTÄLLET och fick se att de hade hemma hamburgare!!Happy hour! Så jag valde ett glas husets röda bara för att jag gillar vin, och att de ville ha en tjuga för ett stort glas vatten eller 36 för ett glas vin med vatten intill.För tugget var bröd och oliver, oliverna smakade oliv, och jag åt bara av det mjuka brödet. Maten var säkert god, men salladen smakade inget, inte ens salt. Potatisen var varm klyftpotatis som smakade segt. hamburgaren som jag beställde medium i stekningen var done, well done! men det var skit samma för den luktade gott men smakade Tofufärs utan kryddor. Det kändes som om jag bet i en svamp, den gav med sig som tufu, och ramlade isär som färs. Vinet smakade sur kork, jag blev så besviken att jag lämnade vin istället för vatten. Brödet var kryddat med oregano och vitlök, det kändes på lukten men smakade inget. Nu tycker ni att det var väl fasligt vad han gnäller, men det var inte meningen. Strålningen gör att man tappar smaken helt, så om någon har vägarna för bi, tid, pengar och lust kan väl de beställa en hamburgare på Istället, och sedan pingla mig, eller skriv i komentarerna, jag vill verkligen veta vad det egentligen skulle smaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar