måndag 6 februari 2012

På hotellet, allt fungerar här förutom att när vi passerades av en bil så slängde passageraren upp dörren så fort att jag höll på att hamna i framsätet på deras bil. Jag och min fru konstaterar bara att i Göteborg är alla man möter en start på ett chicken rejs! Pratat med läkare och jag fick mer smärtstillande. Jag börjar bli lite orolig över hur ont jag egentligen har. Visst slår smärtor igenom, och visst är det bättre att vara utan smärta än med. Men behöver man vara helt smärtfri? Det är man ju knappast annars. Men visst det är inget man ska klaga på, att man får ut de piller man behöver. För här vet de att man har ont, de ifrågasätter inte någons värk, utan de ser att man behöver åtgärder och vet vilket helvete man går igenom. Ett av problemen med olika mediciner är att det känns som om man tappar berättar förmågan, jag glömmer många bokstäver, eller snarare jag skriver men ibland hinner inte fingrarna med att trycka ner när de ska.  Så nu är det slut på denna text...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar