lördag 4 februari 2012

Herr Helg Bloggare!

Fytte pytte vad jag mår ända in postlådan. Jag mår O-BRA! Morfin vilket skit, ett piller och vänta i tio minuter. Sedan mår man illa i en dryg timme. Man har inte ont, men mår skit kass! Ikväll ska jag och herr Laxeer samtala, o-kul. Sen får man väl se vart man sover, i sängen eller på toa!
I går när jag kom hem var min syster och systerdotter här, så jag säger som Humle och Dumle. Kul att se er och kul att va mé er!.När jag somnade till i dag så sa Torsten Flink till mig,- Visste du om att en kanotist som paddlar med egen hand kallas onanist! Sedan visade han mig hur man vek streckgubbar med servetter. När jag provade samma sak då jag vaknat, ja då såg det mer ut som ett avancerat sätt att knöla ihop en servett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar