lördag 14 april 2012

Kom igen, det känns ju rätt ok i alla fall!!!

En bra dag, idag är det en bra dag. Idag har jag mått super och min far och syster Christina har varit på besök. En bra dag. Solen lyser som den guld beklädda spanska armadan vid slaget om Trafalgar. Samtidigt som jag valde att inte titta på hockey, valde jag att berika våra besökares närvaro med min uppenbarelse, dessutom en vaken och pigg sådan. Brynäs klarade av att utföra sina utomordentliga piruetter, och snurra upp skoterraggarna från Skellefteå, utan min mentala närvaro via rikskringkastningen eller övriga mast system. Idag är det en bra dag, jag har druckit kaffe för första gången sedan mitten på februari. Idag har jag ätit stek och potatis, ja vad annat kan man säga än att idag har det varit en bra dag.

1 kommentar:

  1. Jaaa bra dagar blir det fler av! Hoppas du njuter av kaffet trots knarrande nacke.. :)

    SvaraRadera