fredag 1 augusti 2014

Obligatorisk Uppdatering och ett försök att blåsa människor!



Notera att jag Mikael Ohlsson inte har gjort denna, för jag kan stava och vet hur man använder ordföljd, jag är rätt övertygad om att Swedbank kan detta också. Jag är bara fascinerad av att de kan lägga in sådant här på min blogg! Jag säger som bankerna "DE BEHÖVER INTE DINA UPPGIFTER! DE HAR DEM REDAN! Om ett sådant behov skulle uppstå, då får du ett brev och du kallas till ditt BANKKONTOR!" Att detta är fejk? Självklart, för jag har inte denna bank! Men det är andra gången de har lyckats lägga sådant här skit på min blogg!


Bäste kund,
Vänligen notera att vi nyligen gjorde en del uppgradering på vår databas.
Under uppgraderingen var det en ovanlig svarar kod från din bankkontouppgifter.
Ditt konto fungerar fortfarande som vanligt men kommer stängas om du inte verifierar ditt detaljer inom 24 timmar.


Kontakta oss här » Uppdatera dina uppgifter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar