onsdag 18 juni 2014

Hej det var länge sedan sist!

Jag vaknade med ett ryck, Boris Karloff! Det är namnet på planen som de har och den kommer att inträffa den förste november 2016! Detta skrev jag upp för att det var väldigt viktigt, så jag fick inte bara glömma bort det hela! På mitt papper vid sängen så står det just detta, Boris Karloff! Sedan är det pilar hit och dit tillsammans med namn på Öland, Gotland och Åland! Hangö och Ösel finns också med, men jag begriper inte vad jag menat. Fast så är det med många idéer man skrivit ned också. En del är seriösa ritningar med anteckningar, samt pilar och hänvisningar. Texten är oläsbar och pilarna är förvirrande. Det är mått utsatta och funktions diagram med staplar och formler. Men jag begriper inte vad jag menat. Andra saker är dikter som jag drömt, när jag kollar på nätet så är det Dan Andersson med flera som är de riktiga diktarna, jag är bara en som drömmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar